lördag 21 februari 2009

Hinner med ett liiitet blogginlägg

Jag har tagit en paus i pälsfixandet och istället ägnat mig åt mitt eget hår. Håller på att färga håret inför eftermiddagen/kvällens bravader...och ja, då är det ju inte så mycket annat man kan göra än att sitta rakt upp och ner. Så jag passar på att uppdatera med några foton.

Jaffers öron verkar leva ett eget liv. Ena stunden ligger båda och så rätt vad det är, så piggnar ett av öronen till och ställer sig upp. Vi som aldrig har haft en hund med ståöron förut följer givetvis detta fenomen med fascination. Imorse var till och med båda uppe en stund.

Jaffer har smält in i gänget riktigt bra. Beppe är väl lite skeptisk än. Men precis så var han när vi skaffade Gandhi också, så han kommer sig nog snart. Tror faktiskt att han tycker att det är lite spännande ändå...trots att han gör sitta bästa för att tänka på sin image...ehum ;-) Nej! Jag leker INTE med småungar!!!

Men Gandhi leker gärna - och ofta! Han är otroligt förtjust i Jaffer. Och Jaffer avgudar sin lurviga "storebror". Två pojkar av samma skrot och korn.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag som tänkte skrika HJÄLP ett ludet monster äter valpen! Ha nu en bra kväll!