tisdag 23 december 2008

Hinns nog inte med något mer bloggande innan julafton...

...så GOD JUL på er alla!!!!!
Har haft en massa att göra och har en del kvar. Börjar faktiskt känna mig lite sliten nu. Inte för att jag brukar vara sådär otroligt julhysterisk men något sånär fint kan det ju ialla fall se ut. En stund ialla fall ;-) I vårt annars så matt-lösa hem la jag ikväll ut rena, fina mattor. Eller ja...de VAR fina tills Beppe "bäddat" ihop dom till dragspel...ja och DÅ kom jag plötsligt ihåg varför vi skippat det här med mattor i det här hemmet. Håhåjaja!! Enda sättet att få mattorna att ligga platt på golvet är väl att spika fast dem...
Imorgon bitti får jag fint besök minsann! Barnbarnet Wille kommer hit medan hans mamma och pappa ska handla julklappar. Det blir skojjigt! Och röj för hela slanten! :-D Nu är han 1 år och 4 månader och har MASSVIS med energi och upptäckarlusta. Ser fram emot morgondagen! :-)
Anders ska köra tur och retur till Umeå imorgon och dimper väl in framåt kvällen, så de sista klapparna får inhandlas på självaste julafton - i år också ;-) Börjar rent av likna en tradition, det där :-)
Nä nu är det sannerligen dags att gå och lägga sig. Natti natti!

Inga kommentarer: