söndag 3 augusti 2008

Så trött, så trött...

...efter helgens jobb med utställning. Kroppen värker efter allt bärande, gående och stående och ögonen svider. Regnat har det gjort i massor och det var ljuvligt skönt att få komma hem och ta av sig dom genomvåta kläderna. Och skorna...ajajaj, vad de fötterna värker!!!

Tänkte bara blogga lite kort för jag är så trött att jag skulle kunna somna stående. Jisses!!! Tog en stund ledigt och ställde Gandhi men han imponerade inte alls på domaren som gav honom en slät 1:a. Domaren tyckte att han rörde sig instabilt i fronten men annars var väl kritiken ganska OK. Nå, det var väl så att "mattes gullegryn" inte riktigt föll just den här domaren i smaken, helt enkelt. Go och glad som vanligt var han iallafall, mattes ögonsten! :-)

Nu måste jag gå och lägga mig. Känns som om jag har sandpapper innanför ögonlocken...zzzzzzz

Inga kommentarer: